Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22853 walker

Tłumik 22853 WALKER

22853 Tłumik WALKER
walker 22853
Tłumik 22853
22853
walker 22853 Tłumik
Tłumik 22853 walker
Tłumik 22853 walker
Tłumik 22853 walker
Tłumik 22853 walker
Tłumik 22853 walker
Tłumik 22853 walker
297.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22853

producent:

WALKER

Długość [mm] 980
Ciężar [kg] 5,750
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490228536


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22853 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 1.6-2.0LPG 10.03-12.12
numery OEM:
FORD      1234463
FORD      1253557
FORD      1329731
FORD      1337159
FORD      1345543
FORD      1480027
FORD      1677741
FORD      3M515D259BA
FORD      3M515D259BB
FORD      3M515D259BC
FORD      3M515D259KB
FORD      6M515D259AA
FORD      ME6M5J5D259A1A
VOLVO      30676643
zamienniki:
FE915M
brak
Klarius Group
04.304.81
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22853 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22853 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.