Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 16V (BM0C, CM0C) (2002.11-2008.02) 113km » 22865 walker
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii (bm0/1_, Cm0/1_) 1.6 16v (bm0c, Cm0c) (2002.11-2008.02) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22865 WALKER

22865 Tłumik WALKER
walker 22865
Tłumik 22865
22865
walker 22865 Tłumik
Tłumik 22865 walker
Tłumik 22865 walker
Tłumik 22865 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22865

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1350
Ciężar [kg]8,000
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490228659

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22865 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1350mm) pasuje do: HONDA HR-V 1.6 03.99-
numery OEM:
HONDA      18030S2H900
HONDA      18030S2H901
HONDA      18030S2H902
HONDA      18030S2HE00
HONDA      18030S2HE01
HONDA      18030S2HE02
HONDA      18030S2HE10
HONDA      18030S2HE11

Zastosowanie Tłumik 22865 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22865 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.