Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Jeep RENEGADE SUV (BU, B1, BV) 1.3 PHEV 4Xe (2020.08-???) 180km » 22884 walker
wybrany samochód: 
Jeep Renegade Suv (bu, B1, Bv) 1.3 Phev 4xe (2020.08-???) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22884 WALKER

22884 Tłumik WALKER
walker 22884
Tłumik 22884
22884
walker 22884 Tłumik
Tłumik 22884 walker
Tłumik 22884 walker
Tłumik 22884 walker
Tłumik 22884 walker
Tłumik 22884 walker
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22884

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]950
Ciężar [kg]4,720
Litera rozpoznawcza62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490228840


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22884 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW GOLF PLUS V, GOLF V 1.4 10.03-11.06
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1K0253209A
VOLKSWAGEN      1K0253209T
zamienniki:
VW612K
brak
Klarius Group
95 11 8802
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22884 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22884 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.