Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault CLIO IV Grandtour (KH_) 0.9 TCe 75 (KHNP) (2018.08-???) 76km » 22973 walker
wybrany samochód: 
Renault Clio Iv Grandtour (kh_) 0.9 Tce 75 (khnp) (2018.08-???) 76km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22973 WALKER

22973 Tłumik WALKER
walker 22973
Tłumik 22973
22973
walker 22973 Tłumik
Tłumik 22973 walker
Tłumik 22973 walker
Tłumik 22973 walker
226.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22973

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]860
Ciężar [kg]6,503
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490229731


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22973 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: AUDI A3 SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III VW GOLF PLUS V, GOLF V 1.4/2.0 05.03-05.10
numery OEM:
AUDI      1K0253209G
SEAT      1K0253209G
VOLKSWAGEN      1K0253209G
zamienniki:
95 11 8793
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22973 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22973 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.