Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen LUPO I (6X1, 6E1) 1.0 (1998.10-2000.05) 50km » 23005 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Lupo I (6x1, 6e1) 1.0 (1998.10-2000.05) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23005 WALKER

23005 Tłumik WALKER
walker 23005
302.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23005

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1000
Ciężar [kg]8,500
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490230058

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23005 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VW GOLF PLUS, GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI 1.2-1.6LPG 10.03-08.14
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1K6253609CD
VOLKSWAGEN      1K6253609F
VOLKSWAGEN      1K6253609H
VOLKSWAGEN      5K6253609AD
VOLKSWAGEN      5K6253609H
VOLKSWAGEN      5K6253609Q

Zastosowanie Tłumik 23005 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23005 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.