Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mercedes-benz SLK (R171) 300 (171.454) (2009.04-2011.02) 231km » 23010 walker
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Slk (r171) 300 (171.454) (2009.04-2011.02) 231km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23010 WALKER

23010 Tłumik WALKER
walker 23010
Tłumik 23010
23010
walker 23010 Tłumik
Tłumik 23010 walker
Tłumik 23010 walker
Tłumik 23010 walker
509.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23010

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2050
Ciężar [kg]8,880
Litera rozpoznawcza67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490230102


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23010 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.8D 02.99-03.05
numery OEM:
FORD      1061943
FORD      1067967
FORD      1215637
FORD      1336408
FORD      1345042
FORD      1459381
FORD      2M515230AB
FORD      98AB5230EG
FORD      98AB5230EH
FORD      AM98AB5230E1H

Zastosowanie Tłumik 23010 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23010 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.