Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 (2007.01-2012.11) 177km » 23013 walker
wybrany samochód: 
Chrysler 300c (lx, Le) 2.7 (2007.01-2012.11) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23013 WALKER

23013 Tłumik WALKER
walker 23013
Tłumik 23013
23013
walker 23013 Tłumik
Tłumik 23013 walker
Tłumik 23013 walker
Tłumik 23013 walker
Tłumik 23013 walker
Tłumik 23013 walker
Tłumik 23013 walker
363.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23013

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1340
Ciężar [kg]9,309
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490230133

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23013 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1340mm) pasuje do: CITROEN C5 I, C5 I/KOMBI, C5 II, C5 II/KOMBI 2.0D/2.2D 03.01-08.08
numery OEM:
CITROËN      1609205080
CITROËN      1726RQ
CITROËN      1726XC
CITROËN      173037
CITROËN      9805858580

Zastosowanie Tłumik 23013 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23013 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.