Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen PASSAT B5.5 Variant (3B6) 2.5 TDI 4motion (2000.11-2005.05) 150km » 23079 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5.5 Variant (3b6) 2.5 Tdi 4motion (2000.11-2005.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23079 WALKER

23079 Tłumik WALKER
walker 23079

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23079

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]700
Ciężar [kg]6,880
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490230799

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23079 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: MAZDA 6 2.0/2.3 01.02-02.08
numery OEM:
MAZDA      L30140200
MAZDA      L30140200A
MAZDA      L30140200B
MAZDA      L30140200C
MAZDA      L39940200
MAZDA      L39940200A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23079 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23079 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.