Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volvo FL FL 250-7,5 (2000-???) 250km » 23095 walker
wybrany samochód: 
Volvo Fl Fl 250-7,5 (2000-???) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23095 WALKER

23095 Tłumik WALKER
walker 23095
Tłumik 23095
23095
walker 23095 Tłumik
Tłumik 23095 walker
Tłumik 23095 walker
Tłumik 23095 walker
Tłumik 23095 walker
335.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23095

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1120
Ciężar [kg]7,110
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490230959

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23095 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1120mm) pasuje do: SAAB 900 II, 9-3 2.0/2.3 07.93-08.03
numery OEM:
SAAB      32016132
SAAB      400129110
SAAB      400129110 SP12
SAAB      4225926
SAAB      4225926 SP12
SAAB      4896262
SAAB      4896262 SP12
SAAB      4896296
SAAB      4896296 SP12
SAAB      4904801
SAAB      4904801 SP12
SAAB      4904819
SAAB      4904819 SP12
SAAB      4966867
SAAB      4966867 SP12
SAAB      4966875
SAAB      4966875 SP12
SAAB      5122064
SAAB      5122064 SP12
SAAB      5324025
SAAB      5324025 SP12
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23095 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23095 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.