Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Cadillac CT6 3.0 Turbo AWD (2016.01-???) 418km » 23114 walker
wybrany samochód: 
Cadillac Ct6 3.0 Turbo Awd (2016.01-???) 418km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23114 WALKER

23114 Tłumik WALKER
walker 23114
Tłumik 23114
23114
walker 23114 Tłumik
Tłumik 23114 walker
Tłumik 23114 walker
Tłumik 23114 walker
346.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23114

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]910
Ciężar [kg]6,430
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490231147

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23114 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC 1.6/1.8 01.04-
numery OEM:
OPEL      13145223
OPEL      5852303
VAUXHALL      13145223

Zastosowanie Tłumik 23114 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23114 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.