Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE, EF) 1.6 i 16V (ED7) (1987.09-1991.09) 130km » 23168 walker
wybrany samochód: 
Honda Civic Iv Hatchback (ec, Ed, Ee, Ef) 1.6 I 16v (ed7) (1987.09-1991.09) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23168 WALKER

23168 Tłumik WALKER
walker 23168
Tłumik 23168
23168
walker 23168 Tłumik
Tłumik 23168 walker
Tłumik 23168 walker
Tłumik 23168 walker
Tłumik 23168 walker
Tłumik 23168 walker
Tłumik 23168 walker
Tłumik 23168 walker
266.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23168

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1110
Ciężar [kg]6,400
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490231680

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23168 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 1.6-2.0LPG 10.03-12.12
numery OEM:
FORD      1234018
FORD      1253560
FORD      1329718
FORD      1333989
FORD      1364172
FORD      1677751
FORD      3M515230AFA
FORD      3M515230DA
FORD      3M515230DB
FORD      3M515230DC
FORD      ME3M5J5230A1FA
VOLVO      30681701
zamienniki:
04.304.83
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 23168 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23168 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.