Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen TRANSPORTER T5 Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ) 2.0 TDI (2010.05-2015.08) 136km » 23182 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T5 Autobus (7hb, 7hj, 7eb, 7ej) 2.0 Tdi (2010.05-2015.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23182 WALKER

23182 Tłumik WALKER
walker 23182
Tłumik 23182
23182
walker 23182 Tłumik
Tłumik 23182 walker
Tłumik 23182 walker
307.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23182

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1860
Ciężar [kg]7,900
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490231826


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23182 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL ZAFIRA A 2.0D/2.2D 09.00-06.05
numery OEM:
OPEL      13141030
OPEL      5852233
VAUXHALL      13141030

Zastosowanie Tłumik 23182 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23182 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.