Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23184 walker

Tłumik 23184 WALKER

23184 Tłumik WALKER
walker 23184
Tłumik 23184
23184
walker 23184 Tłumik
Tłumik 23184 walker
Tłumik 23184 walker
Tłumik 23184 walker
Tłumik 23184 walker
441.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23184

producent:

WALKER

Długość [mm] 910
Ciężar [kg] 6,680
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490231840

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23184 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 910mm) pasuje do: OPEL ZAFIRA A 2.0D/2.2D 09.00-06.05
numery OEM:
OPEL      13141034
OPEL      13158603
OPEL      5852235
OPEL      5852443
OPEL      854260
OPEL      93197207
VAUXHALL      13141034
VAUXHALL      13158603
VAUXHALL      5852235
VAUXHALL      93197207
zamienniki:
08.200.87
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 23184 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23184 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.