Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.6 Flex (2006.06-2009.06) 112km » 23200 walker
wybrany samochód: 
Renault Grand Scénic Ii (jm0/1_) 1.6 Flex (2006.06-2009.06) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23200 WALKER

23200 Tłumik WALKER
walker 23200
Tłumik 23200
23200
walker 23200 Tłumik
Tłumik 23200 walker
Tłumik 23200 walker
Tłumik 23200 walker
352.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23200

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]870
Ciężar [kg]7,280
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490232007
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23200 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6, TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 1.9D/2.0D/2.5D 04.03-08.24
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0253209C
VOLKSWAGEN      7E0253209E
VOLKSWAGEN      7E0253209F
VOLKSWAGEN      7H0253209
VOLKSWAGEN      7H0253209Q

Zastosowanie Tłumik 23200 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23200 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.