Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Rover 200 II liftback (XW) 216 GTi (1990.09-1995.10) 130km » 23201 walker
wybrany samochód: 
Rover 200 Ii Liftback (xw) 216 Gti (1990.09-1995.10) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23201 WALKER

23201 Tłumik WALKER
walker 23201
Tłumik 23201
23201
walker 23201 Tłumik
Tłumik 23201 walker
Tłumik 23201 walker
Tłumik 23201 walker
Tłumik 23201 walker
395.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23201

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1930
Ciężar [kg]8,110
Litera rozpoznawcza58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490232014

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23201 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VW MULTIVAN T5, TRANSPORTER T5 2.0D/2.5D 04.03-08.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0253609
VOLKSWAGEN      7E0253609L
VOLKSWAGEN      7H0253609AJ
VOLKSWAGEN      7H0253609AR
VOLKSWAGEN      7H0253609K

Zastosowanie Tłumik 23201 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23201 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.