Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi (2011.02-2019.06) 136km » 23243 walker
wybrany samochód: 
Ford Grand C-max (dxa/cb7, Dxa/ceu) 2.0 Tdci (2011.02-2019.06) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23243 WALKER

23243 Tłumik WALKER
walker 23243
Tłumik 23243
23243
walker 23243 Tłumik
Tłumik 23243 walker
Tłumik 23243 walker
Tłumik 23243 walker
216.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23243

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1190
Ciężar [kg]6,210
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490232434

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23243 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1190mm) pasuje do: VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN 1.4 03.04-08.10
numery OEM:
VOLKSWAGEN      2K0253609
VOLKSWAGEN      2K0253609AB
VOLKSWAGEN      2K0253609AC
VOLKSWAGEN      2K0253609D
VOLKSWAGEN      2K0253609E
VOLKSWAGEN      2K0253609L
VOLKSWAGEN      JZW253609BT
zamienniki:
233-091
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.
95 11 9922
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 23243 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23243 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.