Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel CORSA B (S93) 1.4 (F08, F68, M68) (1993.04-1994.08) 73km » 23280 walker
wybrany samochód: 
Opel Corsa B (s93) 1.4 (f08, F68, M68) (1993.04-1994.08) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23280 WALKER

23280 Tłumik WALKER
walker 23280
Tłumik 23280
23280
walker 23280 Tłumik
Tłumik 23280 walker
Tłumik 23280 walker
Tłumik 23280 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23280

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]680
Ciężar [kg]5,440
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490232809

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23280 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SUZUKI SWIFT III 1.3/1.3D/1.5 02.05-
numery OEM:
SUZUKI      1430062J00
SUZUKI      1430062J10
SUZUKI      1430062JB0
SUZUKI      1430062JB0000
SUZUKI      1430062JB1
SUZUKI      1430062JD0
SUZUKI      1430063J00
SUZUKI      1430063JB0
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23280 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23280 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.