Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Daimler 2.8 - 5.3 Sovereign 4.2 (1969.10-1973.09) 186km » 23308 walker
wybrany samochód: 
Daimler 2.8 - 5.3 Sovereign 4.2 (1969.10-1973.09) 186km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23308 WALKER

23308 Tłumik WALKER
walker 23308
Tłumik 23308
23308
walker 23308 Tłumik
Tłumik 23308 walker
Tłumik 23308 walker
Tłumik 23308 walker
Tłumik 23308 walker
355.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:9 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23308

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]640
Ciężar [kg]7,385
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233080
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23308 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SUZUKI SWIFT III 1.6 05.06-
numery OEM:
SUZUKI      1430057K01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23308 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23308 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.