Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Honda NSC NSC 50 Vision (AF72) (2013.01-???) 3km » 23337 walker
wybrany samochód: 
Honda Nsc Nsc 50 Vision (af72) (2013.01-???) 3km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23337 WALKER

23337 Tłumik WALKER
walker 23337
Tłumik 23337
23337
walker 23337 Tłumik
Tłumik 23337 walker
Tłumik 23337 walker
Tłumik 23337 walker
194.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23337

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1170
Ciężar [kg]6,016
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233370

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23337 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, SKODA FABIA II, VW POLO, POLO V 1.2D/1.6D/1.9D 04.07-05.15
numery OEM:
SEAT      6Q6253609CA
SEAT      6R6253609AN
SKODA      6Q6253609CA
SKODA      6R6253609AN
VOLKSWAGEN      6Q6253609CA
VOLKSWAGEN      6R6253609AN
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23337 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23337 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.