Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA51/53) (1984.10-1989.03) 73km » 23382 walker
wybrany samochód: 
Suzuki Swift I (aa) 1.3 (sa413, Aa51/53) (1984.10-1989.03) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23382 WALKER

23382 Tłumik WALKER
walker 23382
Tłumik 23382
23382
312.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23382

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2450
Ciężar [kg]7,043
Litera rozpoznawcza68
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233820


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23382 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL CORSA D 1.4/1.4LPG 07.06-08.14
numery OEM:
OPEL      13220793
OPEL      13263398
OPEL      5852595
OPEL      852503
VAUXHALL      13220793
VAUXHALL      13263398
VAUXHALL      5852595
VAUXHALL      852503

Zastosowanie Tłumik 23382 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23382 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.