Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23422 walker

Tłumik 23422 WALKER

23422 Tłumik WALKER
walker 23422
Tłumik 23422
23422
walker 23422 Tłumik
Tłumik 23422 walker
Tłumik 23422 walker
Tłumik 23422 walker
Tłumik 23422 walker
Tłumik 23422 walker
Tłumik 23422 walker
Tłumik 23422 walker
Tłumik 23422 walker
333.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23422

producent:

WALKER

Długość [mm] 800
Ciężar [kg] 8,210
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490234223

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23422 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: PEUGEOT 307, 308 I 2.0/2.0ALK 03.05-12.11

Tłumik 23422 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Tłumik 23422 producenta WALKER

PEUGEOT

1726YV, 9809852480

numery OEM:
PEUGEOT      1726YV
PEUGEOT      9809852480
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23422 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23422 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.