Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen BORA Variant (1J6) 1.8 4motion (1999.05-2005.05) 125km » 23660 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora Variant (1j6) 1.8 4motion (1999.05-2005.05) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23660 WALKER

23660 Tłumik WALKER
walker 23660
Tłumik 23660
23660
walker 23660 Tłumik
Tłumik 23660 walker
Tłumik 23660 walker
Tłumik 23660 walker
Tłumik 23660 walker
222.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23660

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1130
Ciężar [kg]7,702
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490236609
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23660 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN C4 GRAND PICASSO I, C4 PICASSO I 1.8/2.0 10.06-08.13
numery OEM:
CITROËN      173097
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23660 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23660 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.