Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI (2006.06-2008.06) 163km » 23662 walker
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 2.0 Tdi (2006.06-2008.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23662 WALKER

23662 Tłumik WALKER
walker 23662
Tłumik 23662
23662
walker 23662 Tłumik
235.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23662

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]800
Ciężar [kg]4,830
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490236623

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23662 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: MITSUBISHI COLT VI, SMART FORFOUR 1.1/1.1LPG/1.3 01.04-06.12
numery OEM:
MITSUBISHI      1571A789
MITSUBISHI      MN178257
SMART      4544901401

Zastosowanie Tłumik 23662 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23662 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.