Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 4.7 V8 4x4 (2007.10-2010.05) 227km » 23692 walker
wybrany samochód: 
Jeep Grand Cherokee Iii (wh, Wk) 4.7 V8 4x4 (2007.10-2010.05) 227km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23692 WALKER

23692 Tłumik WALKER
walker 23692
Tłumik 23692
23692
walker 23692 Tłumik
Tłumik 23692 walker
Tłumik 23692 walker
Tłumik 23692 walker
228.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23692

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]920
Ciężar [kg]6,774
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490236920

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23692 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C 1.9D 04.04-01.09
numery OEM:
OPEL      13262062
OPEL      5854546
VAUXHALL      13262062
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23692 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23692 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.