Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Land Rover FREELANDER 2 (L359) 2.2 TD4 4x4 (2006.10-2014.10) 156km » 23696 walker
wybrany samochód: 
Land Rover Freelander 2 (l359) 2.2 Td4 4x4 (2006.10-2014.10) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23696 WALKER

23696 Tłumik WALKER
walker 23696
Tłumik 23696
23696
walker 23696 Tłumik
Tłumik 23696 walker
Tłumik 23696 walker
Tłumik 23696 walker
Tłumik 23696 walker
Tłumik 23696 walker
Tłumik 23696 walker
321.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23696

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1330
Ciężar [kg]8,807
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490236968

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23696 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: TOYOTA AVENSIS 1.6/1.8/2.0 07.00-02.03
numery OEM:
TOYOTA      174300D060
TOYOTA      174300D060 SP22
TOYOTA      174300D070
TOYOTA      174300D070 SP22
TOYOTA      174300H010
TOYOTA      174300H010 SP22

Zastosowanie Tłumik 23696 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23696 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.