Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE, EF) 1.3 16V Cat (EC8) (1989.09-1991.09) 75km » 23824 walker
wybrany samochód: 
Honda Civic Iv Hatchback (ec, Ed, Ee, Ef) 1.3 16v Cat (ec8) (1989.09-1991.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23824 WALKER

23824 Tłumik WALKER
walker 23824
Tłumik 23824
23824
walker 23824 Tłumik
Tłumik 23824 walker
Tłumik 23824 walker
Tłumik 23824 walker
337.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23824

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]800
Ciężar [kg]6,250
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490238245

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23824 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.6-1.8LPG 07.05-04.15
numery OEM:
OPEL      13116516
OPEL      5852551
VAUXHALL      13116516
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23824 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23824 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.