Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23881 walker

Tłumik 23881 WALKER

23881 Tłumik WALKER
walker 23881
Tłumik 23881
23881
walker 23881 Tłumik
Tłumik 23881 walker
Tłumik 23881 walker
Tłumik 23881 walker
Tłumik 23881 walker
Tłumik 23881 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23881

producent:

WALKER

Długość [mm] 1600
Ciężar [kg] 4,950
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490238818


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23881 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: MAZDA 5 1.8/2.0 02.05-05.10
numery OEM:
MAZDA      LFZ22055X
MAZDA      LFZ22055X SP22
MAZDA      LFZ22055XA
MAZDA      LFZ22055XA SP22
MAZDA      LFZ22055XB
MAZDA      LFZ22055XB SP22
MAZDA      LFZ22055XC
MAZDA      LFZ22055XC SP22
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23881 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23881 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.