Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23881 walker

Tłumik 23881 WALKER

23881 Tłumik WALKER
walker 23881
Tłumik 23881
23881
walker 23881 Tłumik
Tłumik 23881 walker
Tłumik 23881 walker
Tłumik 23881 walker
Tłumik 23881 walker
Tłumik 23881 walker
251.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23881

producent:

WALKER

Długość [mm] 1600
Ciężar [kg] 4,950
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490238818


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23881 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: MAZDA 5 1.8/2.0 02.05-05.10

Tłumik 23881 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Tłumik 23881 producenta WALKER

MAZDA

LFZ22055X, LFZ22055XSP22, LFZ22055XA, LFZ22055XASP22, LFZ22055XB, LFZ22055XBSP22, LFZ22055XC, LFZ22055XCSP22

numery OEM:
MAZDA      LFZ22055X
MAZDA      LFZ22055X SP22
MAZDA      LFZ22055XA
MAZDA      LFZ22055XA SP22
MAZDA      LFZ22055XB
MAZDA      LFZ22055XB SP22
MAZDA      LFZ22055XC
MAZDA      LFZ22055XC SP22
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23881 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23881 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.