Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Alfa Romeo 33 (905_) 1.7 (905A2A) (1986.01-1989.12) 129km » 24128 walker
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 33 (905_) 1.7 (905a2a) (1986.01-1989.12) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 24128 WALKER

24128 Tłumik WALKER
walker 24128
Tłumik 24128
24128
walker 24128 Tłumik
Tłumik 24128 walker
Tłumik 24128 walker
Tłumik 24128 walker
Tłumik 24128 walker
266.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

24128

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1000
Ciężar [kg]7,069
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490241283

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 24128 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD GALAXY II, MONDEO IV, S-MAX 1.6-2.0LPG 05.06-06.15
numery OEM:
FORD      1405572
FORD      1440318
FORD      1447819
FORD      1465653
FORD      1538355
FORD      1745544
FORD      1810408
FORD      1887827
FORD      6G915K214AAC
FORD      6G915K214AAD
FORD      6G915K214AAE
FORD      6G915K214AAF
FORD      6G915K214AAG
FORD      6G915K214AAH
FORD      6G915K214AAJ
FORD      ME6G915K214AA1A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 24128 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 24128 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.