Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 (1984.01-1992.07) 75km » 24171 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Jetta Ii (19e, 1g2, 165) 1.6 (1984.01-1992.07) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 24171 WALKER

24171 Tłumik WALKER
walker 24171
Tłumik 24171
24171
walker 24171 Tłumik
Tłumik 24171 walker
252.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

24171

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2112
Ciężar [kg]6,716
Litera rozpoznawcza67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490241719


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 24171 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: NISSAN QASHQAI I 2.0 02.07-12.13
numery OEM:
NISSAN      20100BR20B
NISSAN      20100BR20B SP12
NISSAN      20100EY10B
NISSAN      20100EY10B SP12
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 24171 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 24171 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.