Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 70134 walker

Tłumik 70134 WALKER

70134 Tłumik WALKER
walker 70134
Tłumik 70134
70134
walker 70134 Tłumik
Tłumik 70134 walker
Tłumik 70134 walker
Tłumik 70134 walker
Tłumik 70134 walker
Tłumik 70134 walker
Tłumik 70134 walker
Tłumik 70134 walker
291.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70134

producent:

WALKER

Długość [mm] 970
Ciężar [kg] 7,500
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490701343

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70134 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD MONDEO III 2.0 10.00-03.07

Tłumik 70134 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Tłumik 70134 producenta WALKER

FORD

1117837, 1129755, 1205645, 1365687, 1518075, 1S715K214FD, 1S715K214FE, 1S715K214FF, ME1S7J5K214F1F

numery OEM:
FORD      1117837
FORD      1129755
FORD      1205645
FORD      1365687
FORD      1518075
FORD      1S715K214FD
FORD      1S715K214FE
FORD      1S715K214FF
FORD      ME1S7J5K214F1F

Zastosowanie Tłumik 70134 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70134 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.