Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Skoda KODIAQ I (NS6, NS7, NV7) 1.4 TSI (2016.10-???) 125km » 70308 walker
wybrany samochód: 
Skoda Kodiaq I (ns6, Ns7, Nv7) 1.4 Tsi (2016.10-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 70308 WALKER

70308 Tłumik WALKER
walker 70308
Tłumik 70308
70308
walker 70308 Tłumik
Tłumik 70308 walker
Tłumik 70308 walker
Tłumik 70308 walker
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70308

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]710
Ciężar [kg]5,700
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490703088

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70308 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 710mm) pasuje do: OPEL CORSA B 1.2-1.7D 03.93-09.00
numery OEM:
BEDFORD      5852960
BEDFORD      90572447
OPEL      5852045
OPEL      5852735
OPEL      5852960
OPEL      5852984
OPEL      852968
OPEL      90466261
OPEL      90531323
OPEL      90541758
OPEL      90572447
OPEL      93192234
OPEL      95521294
VAUXHALL      5852960
VAUXHALL      90531323
VAUXHALL      90541758
VAUXHALL      90572447

Zastosowanie Tłumik 70308 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70308 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.