Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) (2017.09-???) 186km » 70406 walker
wybrany samochód: 
Honda Cr-v V (rw_, Rt_) 2.4 I-vtec Awd (rw6) (2017.09-???) 186km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 70406 WALKER

70406 Tłumik WALKER
walker 70406
Tłumik 70406
70406
walker 70406 Tłumik
Tłumik 70406 walker
Tłumik 70406 walker
Tłumik 70406 walker
225.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70406

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]960
Ciężar [kg]3,500
Litera rozpoznawcza63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490704061


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70406 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: RENAULT CLIO I 1.2/1.4 01.91-09.98
numery OEM:
RENAULT      7700803757
RENAULT      7700832927
RENAULT      7700844883
RENAULT      7700845641

Zastosowanie Tłumik 70406 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70406 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.