Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71145 walker

Tłumik 71145 WALKER

71145 Tłumik WALKER
walker 71145
Tłumik 71145
71145
walker 71145 Tłumik
Tłumik 71145 walker
Tłumik 71145 walker
Tłumik 71145 walker
Tłumik 71145 walker
Tłumik 71145 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71145

producent:

WALKER

Długość [mm] 2000
Ciężar [kg] 9,000
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490711458

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71145 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 2000mm) pasuje do: MERCEDES VANEO (414) 1.7D 02.02-07.05
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      4144900721

Zastosowanie Tłumik 71145 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71145 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.