Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volvo FMX II 460 (2013-???) 460km » 71210 walker
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Ii 460 (2013-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 71210 WALKER

71210 Tłumik WALKER
walker 71210
Tłumik 71210
71210
walker 71210 Tłumik
Tłumik 71210 walker
Tłumik 71210 walker
Tłumik 71210 walker
261.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71210

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]790
Ciężar [kg]8,960
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490712103

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71210 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 790mm) pasuje do: CITROEN C4, C4 I, PEUGEOT 307 2.0 08.00-07.07
numery OEM:
CITROËN      1726VA
CITROËN      1730N5
CITROËN      9800525180
PEUGEOT      1726KK
PEUGEOT      1726SL
PEUGEOT      1730N5
PEUGEOT      9800525180
zamienniki:
19.9.11
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 71210 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71210 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.