Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Alfa Romeo 156 (932_) 1.6 16V T.SPARK (932.A4, 932.A4100) (1997.09-2005.09) 120km » 72292 walker
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 156 (932_) 1.6 16v T.spark (932.a4, 932.a4100) (1997.09-2005.09) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 72292 WALKER

72292 Tłumik WALKER
walker 72292
Tłumik 72292
72292
walker 72292 Tłumik
Tłumik 72292 walker
Tłumik 72292 walker
Tłumik 72292 walker
158.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

72292

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]730
Ciężar [kg]5,730
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490722928

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 72292 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 730mm) pasuje do: OPEL CORSA B 1.0 11.96-09.00
numery OEM:
OPEL      5852044
VAUXHALL      90529433

Zastosowanie Tłumik 72292 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 72292 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.