Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » H10W10 hengst

Filtr oleju H10W10 HENGST

H10W10 Filtr oleju HENGST
hengst H10W10
Filtr oleju H10W10
H10W10
hengst H10W10 Filtr oleju
Filtr oleju H10W10 hengst
Filtr oleju H10W10 hengst
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

509100000

numer części:

H10W10

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 93
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 89
Wymiar gwintu M22x1,5
Wysokość [mm] 86
nr EAN 4030776001082

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H10W10 HENGST

Filtr oleju pasuje do: DODGE RAM 1500, FORD FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, FOCUS I, FOCUS I/KOMBI, TOURNEO CONNECT, TRANSIT, TRANSIT CONNECT, TRANSIT TOURNEO 1.8D-4.7 10.83-

Filtr oleju H10W10 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

LDV

CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Filtr oleju H10W10 producenta HENGST

FORD

1003003, 1059924, 1136568, 1148703, 1207066, 1231233, 1322152, 1641187, 2M5Q6714AC, 4M5Q6714BA, 5022955, 6119196, 6184942, 6203126, 844F6714A1A, 914F6714A, 914F6714AA, XS4Q6714AA

MAZDA

1E1014302

numery OEM:
FORD      1 003 003
FORD      1 059 924
FORD      1 136 568
FORD      1 148 703
FORD      1 207 066
FORD      1 231 233
FORD      1 322 152
FORD      1 641 187
FORD      2M5Q-6714-AC
FORD      4M5Q-6714-BA
FORD      5 022 955
FORD      6 119 196
FORD      6 184 942
FORD      6 203 126
FORD      844 F 6714 A1A
FORD      914 F 6714 A
FORD      914 F 6714 AA
FORD      XS 4 Q 6714 AA
MAZDA      1E10-14-302

Zastosowanie Filtr oleju H10W10 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H10W10 HENGST:

2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-28
 5/5
Ok
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Polecam
2022-03-20
 5/5
ok
2019-11-22
 5/5
Ok
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST