Ilość zębów | 20 |
nr EAN | 4005108597830 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 538 0019 10 INA
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
LANOS, MATIZ
120148, 120151, 120160, 120162, 9401201480, 95641149, 95643824, 95655209, 95655210, 95656568, 95656569
120148, 120151, 120160, 120162, 9401201480, 95641149, 95643824, 95655209, 95655210, 95656568, 95656569
GWP337, GWP338
CITROËN | 1201.48 | |
CITROËN | 1201.51 | |
CITROËN | 1201.60 | |
CITROËN | 1201.62 | |
CITROËN | 120148 | |
CITROËN | 120151 | |
CITROËN | 120160 | |
CITROËN | 120162 | |
CITROËN | 94 012 014 80 | |
CITROËN | 9401201480 | |
CITROËN | 95 641 149 | |
CITROËN | 95 643 824 | |
CITROËN | 95 655 209 | |
CITROËN | 95 655 210 | |
CITROËN | 95 656 568 | |
CITROËN | 95 656 569 | |
CITROËN | 95641149 | |
CITROËN | 95643824 | |
CITROËN | 95655209 | |
CITROËN | 95655210 | |
CITROËN | 95656568 | |
CITROËN | 95656569 | |
PEUGEOT | 1201.48 | |
PEUGEOT | 1201.51 | |
PEUGEOT | 1201.60 | |
PEUGEOT | 1201.62 | |
PEUGEOT | 120148 | |
PEUGEOT | 120151 | |
PEUGEOT | 120160 | |
PEUGEOT | 120162 | |
PEUGEOT | 94 012 014 80 | |
PEUGEOT | 9401201480 | |
PEUGEOT | 95 641 149 | |
PEUGEOT | 95 643 824 | |
PEUGEOT | 95 655 209 | |
PEUGEOT | 95 655 210 | |
PEUGEOT | 95 656 568 | |
PEUGEOT | 95 656 569 | |
PEUGEOT | 95641149 | |
PEUGEOT | 95643824 | |
PEUGEOT | 95655209 | |
PEUGEOT | 95655210 | |
PEUGEOT | 95656568 | |
PEUGEOT | 95656569 | |
ROVER | GWP337 | |
ROVER | GWP338 |
Zastosowanie Pompa wodna 538 0019 10 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 538 0019 10 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.