Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 145 knecht

Filtr oleju OC 145 KNECHT

OC 145 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 145
Filtr oleju OC 145
OC 145
knecht OC 145 Filtr oleju
32.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (140 ocen)
numery handlowe:

78796286

numer części:

OC 145

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 93,2
Wysokość [mm] 105
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 2
nr EAN 4009026039823

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 145 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AUDI COUPE B2; SEAT AROSA; SKODA FELICIA I, FELICIA II; VW CADDY II, GARBUS, LUPO I, POLO, POLO III 1.2-2.3 08.70-07.05
numery OEM:
AUDI      030115561C
AUDI      030115561D
SEAT      030115561C
SEAT      30115561C
SKODA      030115561C
SKODA      30115561C
VOLKSWAGEN      030115561C
VOLKSWAGEN      030115561D
VAG      030115561C
VAG      030115561D

Zastosowanie Filtr oleju OC 145 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 145 KNECHT:

2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2021-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Ok
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.