Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » LS286 purflux

Filtr oleju LS286 PURFLUX

LS286 Filtr oleju PURFLUX
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (38 ocen)
numer części:

LS286

producent:

PURFLUX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 86
Wymiar gwintu 3/4"-16
Wysokość [mm] 89
nr EAN 3286061805755

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju LS286 PURFLUX

Filtr oleju pasuje do: SEAT AROSA, SKODA FELICIA I, FELICIA II, VW CADDY II, LUPO I, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC 1.7D/1.9D 10.94-07.05

Filtr oleju LS286 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Filtr oleju LS286 producenta PURFLUX

numery OEM:
VAG      035115561C
AC      X4119E

Zastosowanie Filtr oleju LS286 PURFLUX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju LS286 PURFLUX:

Daniel, Wołczkowo
2020-07-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, SZCZERCÓW
2020-05-25
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
Paweł, Hajnówka
2020-03-18
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa
Andrzej, Myslowice
2023-06-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Juszkowo
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stalowa Wola
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Hubert, Wyszków
2020-01-07
 5/5
Małe opóźnienie w wysyłce L290 purflux ale za to lepsza cena niż w innych sklepach
Arkadiusz, Warszawa
2020-02-03
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części purflux i znalazłem
Jacek, Dzwola
2019-12-28
 5/5
Wykonanie części purflux jak zawsze na najwyższym poziomie
Robert, Rosnowo 27
2019-11-06
 5/5
Wszystko OK
Marek, Wrocław
2024-04-15
 5/5
Najmniej istotny element,przecież leje się olej z fabrycznych opakowań,ale Purfluks
Arkadiusz, Warszawa
2020-02-03
 5/5
Część dobierana po numerze nadwozia, pasuje idealnie
Paweł, Wołomin
2021-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Legionowo
2023-07-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michal, Łódź
2020-04-02
 5/5
Część dotarła do mnie już następnego dnia, dosyć szybko jak na polskie warunki
Karol, Juszkowo
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michal, Łódź
2021-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Hubert, Warszawa
2021-03-21
 5/5
Produkt oryginalny o bardzo dobrej jakości.
Marek, Zamienie
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Maszewo
2021-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Borowo Młyn
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Karłowice
2020-04-16
 5/5
L398A purflux sprawuje się dobrze. Zobaczymy jak pojeździmy na tym dłużej
WITOLD, Masłów
2024-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WITOLD, Masłów
2024-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Rzeszów
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdynia
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, KIELCE
2022-07-08
 5/5
Spełnia moje oczekiwania.
Marek, Wrocław
2025-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, WROCŁAW
2020-09-30
 5/5
Tylko Purflux

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.