Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 135/1D knecht

Filtr oleju OX 135/1D KNECHT

OX 135/1D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 135/1D
Filtr oleju OX 135/1D
17.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (141 ocen)
numery handlowe:

78434136, OX 135/1D ECO

numer części:

OX 135/1D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 78
Średnica [mm] 53,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 16
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 16,0
nr EAN 4009026102879

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 135/1D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES A (W168), VANEO (414) 1.4-2.1 07.97-07.05
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1661800009
MERCEDES-BENZ      1661800109
MERCEDES-BENZ      1661800209
MERCEDES-BENZ      1661800710
MERCEDES-BENZ      1661840225 O.D.
MERCEDES-BENZ      1661840525
MERCEDES-BENZ      1661840625
MERCEDES-BENZ      A1661800009
MERCEDES-BENZ      A1661800109
MERCEDES-BENZ      A1661800209
MERCEDES-BENZ      A1661800710
MERCEDES-BENZ      A1661840225 O.D.
MERCEDES-BENZ      A1661840525
MERCEDES-BENZ      A1661840625

Zastosowanie Filtr oleju OX 135/1D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 135/1D KNECHT:

2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-26
 5/5
Polecam
2020-05-11
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
zobacz instrukcję montażu OX 135/1Dzobacz instrukcję montażu OX 135/1D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.