Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 418D knecht

Filtr oleju OX 418D KNECHT

OX 418D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 418D
Filtr oleju OX 418D
OX 418D
knecht OX 418D Filtr oleju
Filtr oleju OX 418D knecht
Filtr oleju OX 418D knecht
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (154 ocen)
numery handlowe:

70365416, OX 418D ECO

numer części:

OX 418D

dostawca:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 101
Średnica [mm] 67,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 39,2
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 28,0
nr EAN 4009026601846

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 418D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO MITO FIAT 500, 500 C, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA, PALIO, PANDA 1.2-1.9D 06.03-

Filtr oleju OX 418D ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Filtr oleju OX 418D producenta KNECHT

FIAT

55197218, 55238304, 6001073247, 71772815, 71773178, 73504027

OPEL

4708750, 5650367, 650220, 93186856, 93193573, 95517669

LANCIA

55197218, 55238304, 73504027

SUZUKI

1651086J000, 1651086J00000, 16510M86J20, 16510M86J20000, 16510N86J00, 16510N86J00000, 1651185E10, 1651185E10000, 1654086J00000

FORD

1539601, 1565249, 1758774, 9S516731C2A, 9S516766A2A, BS516731BA

ALFA ROMEO

55197218, 55238304, 6001073247, 71773178, 73504027

numery OEM:
ALFA ROMEO      55197218
ALFA ROMEO      55238304
ALFA ROMEO      6001073247
ALFA ROMEO      71773178
ALFA ROMEO      73504027
FIAT      55197218
FIAT      55238304
FIAT      6001073247
FIAT      71772815
FIAT      71773178
FIAT      73504027
FORD      1539601
FORD      1565249
FORD      1758774
FORD      9S516731C2A
FORD      9S516766A2A
FORD      BS516731BA
GMC      93186856
GMC      93193573
LANCIA      55197218
LANCIA      55238304
LANCIA      73504027
OPEL      4708750
OPEL      5650367
OPEL      650220
OPEL      93186856
OPEL      93193573
OPEL      95517669
SUZUKI      1651086J000
SUZUKI      1651086J00000
SUZUKI      16510M86J20
SUZUKI      16510M86J20000
SUZUKI      16510N86J00
SUZUKI      16510N86J00000
SUZUKI      1651185E10
SUZUKI      1651185E10000
SUZUKI      1654086J00000
VAUXHALL      93186856
VAUXHALL      93193573
VAUXHALL      95517669

Zastosowanie Filtr oleju OX 418D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 418D KNECHT:

Adam, Wilcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Waldemar, Józefosław
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
JACEK, KOŁOBRZEG
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Żyrzyn
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, warszawa
2020-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Jarocin
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
Jerzy, Wrocław
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Nowy Dwór Gdański
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, SŁUPSK
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
Rafał, Nowy Dwór Gdański
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
Tomasz, Warszawa
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Włocławek
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
Paweł, Wołomin
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Koronowo
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Rybnik
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Wieruszów
2023-04-06
 5/5
Ok
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
JACEK, KOŁOBRZEG
2021-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
Miłosz, Olkusz
2022-03-22
 5/5
Luź
Krzysztof, WARSZAWA
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Siennica
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Zawady
2023-02-26
 5/5
Polecam

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.