Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » LS368 purflux

Filtr oleju LS368 PURFLUX

LS368 Filtr oleju PURFLUX

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (38 ocen)
numer części:

LS368

producent:

PURFLUX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 95
Wymiar gwintu M22x1,5
Wysokość [mm] 173
nr EAN 3286064071522

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju LS368 PURFLUX

Filtr oleju pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV 3.0D 07.99-08.11

Filtr oleju LS368 ma zastosowanie do modeli samochodów

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Filtr oleju LS368 producenta PURFLUX

numery OEM:
FIAT      2995561

Zastosowanie Filtr oleju LS368 PURFLUX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju LS368 PURFLUX:

DARIUSZ, KIELCE
2022-07-08
 5/5
Spełnia moje oczekiwania.
Jacek, Dzwola
2019-12-28
 5/5
Wykonanie części purflux jak zawsze na najwyższym poziomie
Marek, Wrocław
2023-04-16
 5/5
będzie tłusty(w środku)wiadomo purflux
Andrzej, Myslowice
2023-06-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WITOLD, Masłów
2024-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Gdańsk
2020-07-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Warszwa
2021-05-09
 5/5
Wygląda ok
Robert, Rosnowo 27
2019-11-06
 5/5
Wszystko OK
MIROSLAW, SZCZECIN
2019-10-31
 5/5
Jeden z lepszych sklepów online z częściami w Polsce, kupuję tam od kilku lat teraz zamówiłem LS350
Krzysztof, WROCŁAW
2020-09-30
 5/5
Tylko Purflux
Przemysław, Ossy
2021-08-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2022-06-26
 5/5
Dobra jakość i odpowiednia cena. Wole w małej hurtowni zrobić zakupy niż przepłacać w dużych znanych hurtowniach
Maciej, Borowo Młyn
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Wrocław
2025-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Legionowo
2023-07-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Juszkowo
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WITOLD, Masłów
2024-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdynia
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Wołczkowo
2020-07-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Warszawa
2020-02-03
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części purflux i znalazłem
Paweł, Wołomin
2021-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Karłowice
2020-04-16
 5/5
L398A purflux sprawuje się dobrze. Zobaczymy jak pojeździmy na tym dłużej
lukasz, new ross
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Hajnówka
2020-03-18
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa
Mateusz, Rzeszów
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michal, Łódź
2020-04-02
 5/5
Część dotarła do mnie już następnego dnia, dosyć szybko jak na polskie warunki
Karol, Juszkowo
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Wrocław
2024-04-15
 5/5
Najmniej istotny element,przecież leje się olej z fabrycznych opakowań,ale Purfluks
Tomasz, Maszewo
2021-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.