Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1432 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1432 TRW

GDB1432 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1432
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1432
GDB1432
trw GDB1432 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (146 ocen)
numery handlowe:

21278

numer części:

GDB1432

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01120/465
Wysokość [mm] 57,6
Długość [mm] 63,8
Grubość [mm] 16
nr EAN 3322937282609

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1432 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: PEUGEOT 406, 607 1.6-3.0 11.95-07.11

Klocki hamulcowe GDB1432 mają zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE klocków hamulcowych GDB1432 producenta TRW

PEUGEOT

1611456880, 425208, E172198, E172280

numery OEM:
CITROËN      16 114 568 80
PEUGEOT      16 114 568 80
PEUGEOT      4252 08
PEUGEOT      E 172 198
PEUGEOT      E 172 280

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1432 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1432 TRW:

Grzegorz, Milanówek
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Tryszczyn
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Żelistrzewo
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
Grzegorz, Gdynia
2022-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Ząbki
2024-03-07
 5/5
Klocki nie piszczą i dobrze hamują. Komplet polecam.
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Osiek nad Wisłą
2020-11-02
 5/5
zgodne z zamówieniem
Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Kuźnica
2020-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Zabrze
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartosz, Cieszyn
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kamienna Góra
2020-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2023-10-23
 5/5
Polecam
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Kupuję w tym sklepie od lat. Nigdy się nie zawiodłem polecam klocki GDB1611 producenta trw
Tomasz, Krosno
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warzymice
2022-06-15
 5/5
Ok
Dariusz, WARSZAWA
2021-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Ligota piękna
2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
Robert, Kasinka Mała
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Łódź
2022-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Jaworzno
2022-04-07
 5/5
Jw
andrzej, warszawa
2023-10-23
 5/5
Polecam
Marcin, Warszawa
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SERHII, GDYNIA
2023-08-07
 5/5
Wszystko pasuje do Volkswagen Passat b8 2.0tdi
kamil, warszawa
2019-12-02
 5/5
polecam sklep, dobra cena klocków i szybka dostawa
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
polecam
ZBIGNIEW, OLSZTYN
2025-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1432zobacz instrukcję montażu GDB1432

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.