Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1521 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1521 TRW

GDB1521 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1521
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1521
GDB1521
trw GDB1521 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1521 trw
116.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23921

numer części:

GDB1521

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BREMBO
Długość [mm] 109,7
Wysokość [mm] 50
Grubość [mm] 20
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01120/614
nr EAN 3322937321520

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1521 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył (z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-

Klocki hamulcowe GDB1521 mają zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE klocków hamulcowych GDB1521 producenta TRW

PEUGEOT

425246, 425468

FIAT

71752985, 77362274, 77364860, 9949407, 9949408

CITROËN

425247, 425468

numery OEM:
CITROËN      4252 47
CITROËN      4254 68
FIAT      71752985
FIAT      77362274
FIAT      77364860
FIAT      9949407
FIAT      9949408
PEUGEOT      4252 46
PEUGEOT      4254 68

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1521 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1521 TRW:

2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-12
 5/5
Ok
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-03
 5/5
OK
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2023-06-12
 5/5
Ok
2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-17
 5/5
polecam
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-12
 5/5
Ok
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-02
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2021-03-17
 5/5
polecam
2023-06-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Jw
2020-03-24
 5/5
Kupiłem GDB1784 i jestem z niego zadowolony
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-14
 5/5
na razie ok
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1521zobacz instrukcję montażu GDB1521

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.