Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1718 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1718 TRW

GDB1718 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1718
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1718
GDB1718
trw GDB1718 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1718 trw
121.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

24595

numer części:

GDB1718

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 162,0
Wysokość [mm] 64,4
Grubość [mm] 18,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 325
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01107/2142
nr EAN 3322937578276

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1718 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód (z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: CITROEN JUMPY II, FIAT SCUDO, PEUGEOT EXPERT, EXPERT TEPEE, TOYOTA PROACE 1.6D/2.0/2.0D 11.06-

Klocki hamulcowe GDB1718 mają zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE klocków hamulcowych GDB1718 producenta TRW

FIAT

71770050, 77364511, 9467548887, 9467548888

PEUGEOT

1611839880, 425363, 4254A1

CITROËN

1611839880, 425364, 4254A1

TOYOTA

SU001A1066

numery OEM:
CITROËN      16 118 398 80
CITROËN      4253 64
CITROËN      4254 A1
FIAT      71770050
FIAT      77364511
FIAT      9467548887
FIAT      9467548888
PEUGEOT      16 118 398 80
PEUGEOT      4253 63
PEUGEOT      4254 A1
TOYOTA      SU001-A1066

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1718 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1718 TRW:

2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-17
 5/5
polecam
2020-11-02
 5/5
zgodne z zamówieniem
2022-04-07
 5/5
Jw
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-12
 5/5
ok
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2022-06-15
 5/5
Ok
2019-12-02
 5/5
Jak mam wybór to zawsze decyduję się na klocki producent
2024-03-07
 5/5
Klocki nie piszczą i dobrze hamują. Komplet polecam.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Polecam
2023-06-12
 5/5
Ok
2021-03-17
 5/5
polecam
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-07
 5/5
Wszystko pasuje do Volkswagen Passat b8 2.0tdi
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1718zobacz instrukcję montażu GDB1718

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.