Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1761 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1761 TRW

GDB1761 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1761
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1761
GDB1761
trw GDB1761 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1761 trw
126.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

24660

numer części:

GDB1761

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BOSCH
Długość [mm] 151,0
Wysokość [mm] 61,5
Grubość [mm] 17,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01705/059
nr EAN 3322937876150

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1761 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód (z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: PEUGEOT 3008, 3008 I, 308, 308 I, 308 I/KOMBI 1.2-2.0D 09.07-08.16

Klocki hamulcowe GDB1761 mają zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE klocków hamulcowych GDB1761 producenta TRW

PEUGEOT

1609253080, 1613259380, 425393, 425426

numery OEM:
CITROËN      16 132 593 80
PEUGEOT      16 092 530 80
PEUGEOT      16 132 593 80
PEUGEOT      4253 93
PEUGEOT      4254 26

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1761 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1761 TRW:

2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Polecam
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
2020-03-24
 5/5
Kupiłem GDB1784 i jestem z niego zadowolony
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Dobre wykonanie dobry materiał nie piszczą czego chcieć więcej
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-12
 5/5
Ok
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-18
 5/5
Klocki w porządku, założyłem w kolejnym aucie - Iveco 40C18 tylna oś..!
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-15
 5/5
Ok
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
zobacz instrukcję montażu GDB1761zobacz instrukcję montażu GDB1761

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.