Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1871 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB1871 TRW

GDB1871 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB1871
Klocki hamulcowe - komplet GDB1871
105.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (146 ocen)
numery handlowe:

23092, 23110, 23111

numer części:

GDB1871

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BREMBO
Długość [mm] 131,8
Wysokość [mm] 77,3
Grubość [mm] 15,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 170
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01107/209
nr EAN 3322938070809

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB1871 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: ALFA ROMEO 159, GIULIETTA LANCIA DELTA III MASERATI GHIBLI III 1.6D-3.0D 09.05-

Klocki hamulcowe GDB1871 mają zastosowanie do modeli samochodów

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE klocków hamulcowych GDB1871 producenta TRW

LANCIA

77365266

numery OEM:
ALFA ROMEO      77365266
FIAT      77365266
LANCIA      77365266
MASERATI      980156041

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB1871 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB1871 TRW:

Krzysztof, Bodzechów
2023-06-12
 5/5
Ok
Adam, Świętajno
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wyszków
2019-12-02
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
Kamil, Górsk
2023-01-03
 5/5
OK
Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, IWKOWA
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Krosno
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Patrycja, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
Ireneusz, Radzyń Podlaski
2024-08-18
 5/5
Bdb klocki... Wybrałem te, ponieważ przetestowałem już w dwóch innych samochodach i zachowują się bardzo dobrze...
Łukasz, Sulejówek
2022-05-09
 5/5
TRW zatem zbędny komentarz
Kamil, Siennica
2025-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WITOLD, GŁUBCZYCE
2022-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Zabrze
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartosz, Cieszyn
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
Grzegorz, Gdynia
2022-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdańsk
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
mihal,
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Bydgoszcz
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
polecam
Arkadiusz, Warszawa
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1871zobacz instrukcję montażu GDB1871

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.