Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB407 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB407 TRW

GDB407 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB407
Klocki hamulcowe - komplet GDB407
GDB407
trw GDB407 Klocki hamulcowe - komplet
Klocki hamulcowe - komplet GDB407 trw
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

20011

numer części:

GDB407

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 70
Długość [mm] 76,8
Grubość [mm] 18,5
nr EAN 3322936404071

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB407 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: MERCEDES /8 (W114), /8 (W115), VW TRANSPORTER T2, TRANSPORTER T3 1.6-2.5 01.68-07.92

Klocki hamulcowe GDB407 mają zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE klocków hamulcowych GDB407 producenta TRW

VOLKSWAGEN

211698151E, 251698151, 251698151A, 251698151B, 251698151D, 251698151E

numery OEM:
AUDI      211 698 151 E
SEAT      211 698 151 E
SKODA      211 698 151 E
VOLKSWAGEN      211 698 151 E
VOLKSWAGEN      251 698 151
VOLKSWAGEN      251 698 151 A
VOLKSWAGEN      251 698 151 B
VOLKSWAGEN      251 698 151 D
VOLKSWAGEN      251 698 151 E

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB407 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB407 TRW:

2023-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
2020-04-14
 5/5
na razie ok
2023-11-08
 5/5
OK!!
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Dobre wykonanie dobry materiał nie piszczą czego chcieć więcej
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-12
 5/5
Przez te klocki prawie wpadłem w przepaść jadąc przez włoskie Alpy! Tak się nagrzały przy zjeździe mimo tego że hamowałem głównie silnikiem, że auto przestało hamować mimo naciskania hamulca, a jeden klocek zaczął się dymić! Zrobiłem przerwę i dopiero pojechałem dalej. Na szczęście góry się skończyły i jakoś dojechałem do celu. Nigdy więcej TRW.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-17
 5/5
polecam
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2022-06-15
 5/5
Ok
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Polecam
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB407zobacz instrukcję montażu GDB407

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.