Części do samochodów e-autoparts.pl
22 100 15 90
22 100 15 90
Konsultanci 9:00 - 16:00
Magazyn 9:00 - 16:00
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
Sklep » części samochodowe » filtry » filtr oleju » ADT32101

Filtr oleju ADT32101 BLUE PRINT

ADT32101 Filtr oleju BLUE PRINT
blue print ADT32101
cena z vat
17.00 zł
Kup
    Ocena:
5/5 (3 oceny)

numer części:

ADT32101

producent:

BLUE PRINT

Wymagana ilość1
Wysokość [mm]141
średnica zewnętrzna [mm]99,0
Gwint wewnętrzny [mm]3/4" - 16 UNF
Ciężar [kg]0,6
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
nr EAN5050063321012
Status produktu: Normal

Sprawdź zastosowanie wybranej części

Filtr oleju ADT32101 BLUE PRINT

Przeczytaj 3 opinie o produkcie
2020-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-14
 5/5
Małe opóźnienie w wysyłce ADT32109 blue print ale za to lepsza cena niż w innych sklepach
2020-07-04
 5/5
Oki. Polecam.
numery OEM:
FORD 1 213 439
FORD 1 363 159
FORD 3 484 574
FORD 3 771 819
FORD 3 875 440
FORD 4 130 046
FORD 5 004 552
FORD 5 092 555
FORD 5 092 557
MAZDA WL84-14-302
MAZDA WLF2-14-302
MAZDA WLY1-14-302
MAZDA WLY1-14-302T
MAZDA WLY3-14-302
TOYOTA 15600-20560
TOYOTA 15600-41010
TOYOTA 15600-41020
TOYOTA 15600-96101
TOYOTA 15601-41010
TOYOTA 15601-78101-71
zamienniki:
0 451 103 325
BOSCH
0 986 AF1 044
BOSCH
0 986 AF1 006
BOSCH
0 986 AF1 126
BOSCH
FX0001
Delphi (Lockheed)
10-0084
KAGER
10-0134
KAGER
10-0197
KAGER
H 820/4 x
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
50013052
KOLBENSCHMIDT
F 00E 369 841
BOSCH
F 00E 369 892
BOSCH
C150/144
CHAMPION
WL7095
QUINTON
WL7096
QUINTON
WL7411
QUINTON
161013120060
MAGNETI MARELLI
161013120210
MAGNETI MARELLI
V25-0766
VAICO
FT4403A
COOPERSFIAAM FILTERS
QFL0165
QUINTON
Aktualnie oglądany:  Filtr oleju, ADT32101 • BLUE PRINT • sklep e-autoparts.pl. Część znajduje się w kategorii

filtr oleju

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.