Części do samochodów e-autoparts.pl
zwrot Taxfree
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, ADT32116 blue print

Filtr oleju ADT32116 BLUE PRINT

ADT32116 Filtr oleju BLUE PRINT
blue print ADT32116
15.01 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

ADT32116

producent:

BLUE PRINT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 86
średnica zewnętrzna [mm] 77,0
Gwint wewnętrzny [mm] M20 x 1,5
Ciężar [kg] 0,330
dla numeru OE 1109.AL
nr EAN 5050063321166
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju ADT32116 BLUE PRINT

Filtr oleju CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, BX, C-ELYSEE, C1 II, C25, C3 II, C3 III, C3 PICASSO, C4, C4 CACTUS, C4 GRAND PICASSO II, C4 I, C4 II, C4 III 1.0-3.0 12.72-
numery OEM:
CITROËN      1109.AK
CITROËN      1109.AL
CITROËN      1109.AP
CITROËN      1109.CA
CITROËN      1109.CN
CITROËN      1109.J8
CITROËN      1109.J9
CITROËN      1109.K2
CITROËN      1109.N2
CITROËN      1109.N3
CITROËN      1109.R0
CITROËN      1109.R1
CITROËN      1109.T0
CITROËN      1109.T1
CITROËN      1109.X2
CITROËN      1109.X6
CITROËN      96 448 854 80
CITROËN      E149102
CITROËN      E149134
FIAT      71753741
FIAT      71771763
FIAT      9456183480
FIAT      9456203480
FIAT      9456203580
LANCIA      71753741
LANCIA      9456183480
LANCIA      9456203480
LANCIA      9456203580
NISSAN      15208-6F901
NISSAN      15208-6F910
OPEL      01109 AL
OPEL      1109 AL
OPEL      36 47 177
PEUGEOT      1109.AK
PEUGEOT      1109.AL
PEUGEOT      1109.AP
PEUGEOT      1109.CA
PEUGEOT      1109.CN
PEUGEOT      1109.J9
PEUGEOT      1109.N2
PEUGEOT      1109.N3
PEUGEOT      1109.R0
PEUGEOT      1109.T0
PEUGEOT      1109.X5
PEUGEOT      96 448 854 80
PEUGEOT      E149102
PEUGEOT      E149134
RENAULT      77 00 720 978
RENAULT      86 71 014 012
SUZUKI      16510-66G00
SUZUKI      16510-66G02
SUZUKI      16510-86CA0
SUZUKI      16510-86CA0-DOM
SUZUKI      16510-86CB0
SUZUKI      16510-86CB1
SUZUKI      99000-9900C-100
SUZUKI      99000-9900C-310
TOYOTA      SU001-00186
TOYOTA      SU001-00453
TOYOTA      SU001-01084
VAUXHALL      003647177
VAUXHALL      01109 AL
VAUXHALL      03647177
VAUXHALL      1109 AL
VAUXHALL      3647177
zamienniki:
0 986 AF1 017
brak
BOSCH
0 986 B00 002
brak
BOSCH
F104/606
brak
CHAMPION
10-0015
brak
KAGER
10-0194
brak
KAGER
50013386/10
brak
KOLBENSCHMIDT
50013509
brak
KOLBENSCHMIDT
F118/144
brak
CHAMPION
WL7086
brak
QUINTON
161013110230
brak
MAGNETI MARELLI
V42-0050
brak
VAICO
V42-0125
brak
VAICO
152071760810
brak
MAGNETI MARELLI

Zastosowanie Filtr oleju ADT32116 BLUE PRINT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju ADT32116 BLUE PRINT:

2021-03-14
 5/5
Towar pasujący do mojego auta. Dobra jakość
2020-11-10
 5/5
filtr dobry, wymiary odpowiednie
2021-07-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-14
 5/5
Małe opóźnienie w wysyłce ADT32109 blue print ale za to lepsza cena niż w innych sklepach
2020-07-04
 5/5
Oki. Polecam.
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.